Бастауыш сыныпта оригамма өнерімен таныстыру және көркемөнер курстық жұмыс
Мазмұны
Кіріспе 1. ҚАҒАЗДЫҢ ҚОЛДАНЫСҚА ЕНУ МҮМКІНДІГІ
1.1 Қағазбен жұмыс
1.2 Қағаздан бейнелер жасау
1.3 Қазақстан мектептеріндегі қағаз пластикасының бағдарламаға ену мүмкіндігі
2. Симметрия. Симметриялы фигураларды қағаздан жапсырмалау
2.1 Симметриялы фигураларды қағаздан жапсырмалау
2.2. : Киім кескінін жапсырмалау (аппликация)
2.3 Түрлі түсті қағаздармен жүргізілетін сабақ жоспары
3.Көркемөнер
3.1.музыка
3.2.Бейнелеу өнері
3.3. «Бейнелеу өнері» пәні бойынша оқу материалының тақырыптық бөлінуі, бастауыш білім беру деңгейі
Қорытынды
Қолданылған әдебиеттер
Бала тәрбиесіндегі балабақша мен ата ана ынтымақтастығы курстық жұмыс
Мазмұны КІРІСПЕ НЕГІЗГІ БӨЛІМ I. Ата –ананың бала алдындағы міндеттері II. Ата –анамен жұмысты ұйымдастыру 2.1. Ата - аналарды жиналыстарға іс шараларға тартудың манызы 2.2. Ата - аналармен жұмыс жүргізудің негізгі алғы шарттары 2.3. Ата – анамен жүргізілетін жұмыс III. Ата - аналарға арналған жұмыстар IV Баланың сөз әдебін қалыптастыру жолдары 4.1 Қаратпа 4.2 Сәлемдесу 4.3 Қоштасу V. Бақшадағы балалардың күн режімі және оны жасаудың қажеттілігі VI Ата –анамен балабақшаның көмегімен баланы адамгершілікке тәрбилеу 5.1.Тәрбиешімен ата ана бірлесіп мерекелік кештерді ұйымдастыру
қортынды
Пайдалнған әдебиеттер
Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық білім мен тәрбие берудің теориялық негіздері
ЖОСПАР КІРІСПЕ І ТАРАУ. ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ТӘРБИЕ ТЕОРИЯСЫ, МАҚСАТЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ 1.1.Экологиялық білім мен тәрбие беру тарихынан 1.2. Экологиялық тәрбие теориясы мен әдістемесі 1.3. Экологиялық тәрбие мақсаттары мен міндеттері, мазмұны ІІ ТАРАУ. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ТӘРБИЕ БЕРУДІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ 2.1. Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық білім мен тәрбие берудің педагогикалық негіздер 2.2. Мектеп жасына дейінгі балаларға экологиялық білім мен тәрбие берудің жағдайы 2.3.Мектеп жасына дейінгі балалардың экологиялық білім беру, тәрбиелеу және экологиялық мінез – құлқын, экологиялық мәдениетін қалыптастыру әдістемесі Қорытынды Пайдаланған әдебиеттер тізімі Қосымшалар