Кіріспе.....................................................................................................................3
1. Нарықты экономикадағы қонақ үй қызметкерлерін басқару 1.1. Қонақ үй қызмет көрсету ұғымы және мәні................................................................................................4-6 1.2. Қонақ үйдегі қызмет көрсету бөлімдері....................................................................................................7-9 1.3. Қонақ үйдегі қызмет көрсетуді бағалау әдістері..................................................................................10-12
2. «Окан Интер-Континенталь» отелінің жалпы сипаттамасы және сервистік қызметкерлерді бағалау 2.1. «Окан Интер-Континенталь» отелінің жалпы сипаттамасы.............................................................13-16 2.2. Отельдегі қызмет көрсетуді жоспарлау және іріктеу...........................................................................17-19 2.3. Сервистік қызметкерлердің жеке үлесін бағалау..................................................................................19-21
3. «Окан Интер-Континенталь» отелінде адам ресурстарын қалыптастыру және бағалаудың жетілдіру жолдары 3.1 Қызметкерлердегі қайта даярлаудағы аттестау жүйесін дамыту.......................................................22-24 3.2. Отельдегі сервисті арттыру жолдары........................................................................................................25-26
Қорытынды....................................................................................27 Қолданылған әдебиеттер.........................................................................................................28 Қосымшалар..................................................................................................................29-31
|